Rezolvari bilete oral Limba Romana

Aici gasiti postate rezolvarile biletelor de la limba romana oral.Sper sa va fie de folos:

click aici Despre BAC 2010

Uitati-va in partea dreapta a siteului la ADRESE UTILE!!! :p asta pentru cei care stau mai prost cu searchul:P

Am auzit ca biletele vor ramane aceleasi ca si cele de anul trecut

24 responses to this post.

  1. Posted by ankutza on iunie 15, 2009 at 4:37 pm

    ok!!!!!:P:P

    Răspunde

  2. Posted by Roxana on iunie 18, 2009 at 12:53 pm

    Biletele de la roal nu sunt aceleasi cu cele din 2008!!!!

    Răspunde

  3. Posted by Eu on iunie 19, 2009 at 1:25 am

    Din moment ce se numesc “texte la prima vedere”, cum crezi ca raman aceleasi subiecte de anul trecut ? Gandeste-te putin la asta….
    Subiectele la oral le stie comisia nationala si cam atat…bine, din toate biletele de oral, au fost date cateva si marilor edituri si au scos cateva carti….eu am o carte de la Sigma…si scrie clar pe ea: modele posibile….adevaratele subiecte (toate) vor fi cunoscute probabil dupa bac :)

    Răspunde

    • Bineinteles ca vor fi cunoscute dupa bac de cei care nu dau bacul:)) :P de aceea tu vei afla dupa bac=))Aceasta supozitie cum ca vor ramane textele de anul trecut nu este inventata de mine, o multime de persoane sustin acest lucru,Bineinteles doar nu suntem clarvazatori ,exista totusi sansa sa fie schmibate.pe cand cartea aceea de care zici tu ,textele din ea sunt avizate de Ministerul Invatamantului?sau doar este o alta smecherie din partea editurilor sa faca bani pe spatele unor elevi naivi care cumpara carti cu sperants ca vor invata ceva din ele(sa nu zic vor toci):P.Stii pt biletele de la oral nu-ti trebuie nicio carte,e vorba in cea mai mare parte de ideile tale,de puterea ta de a reda niste idei din text,de opinia ta.Din pacate cei mai multi elevi nu se gandesc la lucrul acesta sau sunt INCAPABILI sa faca acest lucru.O mare rusine pentru cei care aui ajuns in clasa a 12 a si nu stiu sa faca un rezumat si sa vorbeasca 3 cuvinte fara sa se uite pe o foaie…

      Răspunde

  4. Posted by aura on iunie 20, 2009 at 10:49 am

    Subiectele de anul acesta la Romana oral sunt aceleasi subiecte cu cele din anul 2008. Daca studiati putin programa de anul acesta la Limba Romana oral cu programa din anul 2008 veti vedea ca textele date pentru oral ca si exemplu sunt identice cu cele din 2008 si asta este doar un motiv. S-a specificat de la inspectoratele scolare ca subiectele sunt aceleasi doar ca ordinea in care sunt numerotate este schimbata. De exemplu primele 10 vor fi despre UE si nu ultimele 10 pentru ca elevii sa nu mai stie ordinea in care sunt numerotate pe masa si sa aleaga de unde vor. Spor la invatat !

    Răspunde

  5. Posted by Dana on iunie 21, 2009 at 10:48 am

    eu consider ca la oral este cel mai usor deoarece este un text la prima vedere pe care il poate face oricine, bine inteles cine stie…..asa ca nu va mai faceti griji ci judecati cu mintea

    Răspunde

  6. vreau sa vad subiectele romana oral 2009

    Răspunde

  7. shhhhh
    everyone….listen!
    [am auzit ca daca nu luam bacul cu nota mare nu mai vine mos craciun]……
    this shit can’t be true :((((((((((((

    bafta voua si mie…nu am facut nici un subiect la romana oral…dar sunt sigur ca va fi o mare facatura

    si poate citeste si guvernul asta

    BHA!!!!!!! S-A DAT PROTOCOL!

    Răspunde

  8. Posted by corina on iunie 21, 2009 at 4:27 pm

    vreau si eu rezolvarile la romana oral 2008 pls …

    Răspunde

  9. Posted by cristi on iunie 21, 2009 at 6:30 pm

    Bafta tuturor…. nici eu nu am facut subiecte la romana-oral…
    Si “cel mai prost din curtea scolii” spune 2 vorbe sa ia nota de trecere…

    Răspunde

  10. Posted by Mr.lonely on iunie 22, 2009 at 11:56 am

    salut!mai fratilor.creati un link care duce direct la descarari,fara link-uri ce te trimit in alte pagini .postati ceva direct.!ms

    Răspunde

  11. Posted by eu on iunie 22, 2009 at 11:57 am

    is tot alea !

    Răspunde

  12. Posted by andrha on iunie 22, 2009 at 6:33 pm

    mda..si v`ati certat degeaba …se pare ca subiectele si textele la prima vedere sunt total altele :P

    Răspunde

  13. Posted by CLAUDIA on iunie 23, 2009 at 7:16 pm

    AVETI SUBIECTELE LA ORAL FRANCEZA 2009?

    Răspunde

  14. Posted by dodo on octombrie 23, 2009 at 11:24 am

    helo guys!!!! va rog frumos sa ma ajutati si pe mn. unde gasesc rezolvarile subiectelor la ORAL la lb romana 2009?

    Răspunde

  15. Posted by tudor on noiembrie 8, 2009 at 5:58 pm

    salut ! ai putea sa imi trimiti te rog din suflet si mie pe e-mail REZOLVARILE de la subiectele de oral de romana la bac 2009 ? 2009, nu 2008…te rog frumos, daca poti..

    mersi mult !

    Răspunde

  16. Posted by marius on noiembrie 22, 2009 at 11:21 am

    care imi trimite si mie rezolvarile?

    Răspunde

  17. Posted by chis on ianuarie 11, 2010 at 6:55 pm

    imi dati si mie subiectele de anul trecut adica 2009 de la romana oral ms

    Răspunde

  18. Posted by Je3rY on februarie 11, 2010 at 1:53 pm

    vreau si eu subiectele oral pentru 2010…plz :-s

    Răspunde

  19. Posted by Melania on august 22, 2010 at 3:40 pm

    Va rog sa-mi trimiteti si mie subiectele pentru bac oral 2010 va rog frumos
    m3lla_qeen@yahoo.com

    Răspunde

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

