Trup fara suflet…

Esti asemeni unei statui:
Frumos, dar rece si crud.
Ai trupul perfect sculptat,
Buzele tale sunt senzuale,
Ochii tai ma privesc cu raceala
Din adancul orbitelor pietrificate.
Esti stanca, esti marmura,
Esti piatra, dar eu te iubesc.
De ce caldura inimii mele
Si focul arzator al iubirii mele
Nu te inmoaie?
De ce lacrimile mele fierbinti
Nu te topesc?
Esti asemeni unei nopti geroase
de iarna,
Desi in inima mea e vara.
Te iubesc cu disperare, cu nebunie,
Cu nesfarsita patima.
Statuie rece de-a pururi impietrita,
Ghetar sadic, ugigas de lacrimi,
Diamant frumos si rece
Coboara de pe soclu
Devino uman si iubeste-ma!

Lasă un răspuns

