Muzica…nowadays in ROmania

Azi m-am hotarat sa renunt pentru un timp la zicala „Sa-i dam Caesarului ce-i al Caesarului” si mi-am zis sa pun un post aici…dupa ce am vazut cum pot fi alcatuite unele topuri muzicale …nu am ramas prea surprinsa,deoarece toti suntem obisnuti sa vedem pe scenele din diferitele orase ale tarii tot felul de artisti”talentati” precum : Andreea Balan.Crazy Loop aka „ala de la O-zone”,Fly Project…si multi ,multi altii….Nu mai are rost sa ma intreb unde va ajunge muzica din Romania cand niste fetiscane de la Blaxy girls se dau mari si tari copiind cu neobrazare stilul lui Avril Lavigne si crezandu-se cele mai tari din parcare si participand la preselectia „Cerbul de aur”.Sau alte bloguri foarte celebre de pe wordpress care invita lumea sa si dea cu parerea pro sau contra acelor fetisicane dar se aprind de mama focului cand vad ca nu le impartasesti opinia si esti impotriva acelor tipe.Oameni buni treziti-va!!!NU tot ce zboara se mananca…

19 responses to this post.

  1. oameni cu „pene” cum el zic eu, nijte papgali de doi bani…care nu au habar sa faca un beat….dar ei canta…pun playback de te doare capu…:))cum zice Ombladon(nu Gutza😛 ), da-i in gatu masii…..😀 fuck muzica doar pentru bani…nu ca le-ar place sau ca ar sti ce fac…
    ce e enervant ca vezi ca jegosii astia de doi bani…iau bani mai multi la un concert decat Holograf spre exemplu… dar asta e muzica anului 2008….bass….si cateva inalte…si ceva ce scartzie….😀

    Răspunde

  2. Posted by cornel on August 8, 2008 at 11:59 pm

    Scartaie limba romana cu asa „critici muzicali”. De cand e Holograf trupa etalon de comparat ineditul in muzica romaneasca? Daca ne oprim la stilul lor mai bine-l rugam si pe Moculescu sa formeze niste trupe si sa compuna pentru ele.

    Răspunde

  3. Posted by iceduchess on August 9, 2008 at 12:31 am

    nu a zis nimeni ca e trupa etalon…dar cel putin ei canta live…si nu multi canta si live si nu falseaza ca altii.nu sunt mare fan,ascult si Holograf dar si alte genuri muzicale…si acum nici macar in ironie sa nu-l pomenim pe nea Moculescu,lui i-au apus de mult vremurile.Uite alte exemple de trupe care canta live: Cargo,Voltaj.Parazitii…sunt printre cei mai cunoscuti si fac parte din stiluri diferite…..
    P.S Imi cer scuze ca nu i-am mentionat pe ” prietenii” nostrii manelsitii…dar tRebuie sa mentionez ca din pacate…desi ei „canta” live au venituri mult mai mari decat cei care nu „canta” manele.Asta e concluzia mea…Muzika nOWadays in RoManiCa

    Răspunde

  4. @Cornel…nu e Holograf trupa mea de „suflet”, dar e o trupa respectata in Romania…nu ca de exemplu Zoofill X…sau mai stiu eu ce boschetari…cred ca daca ti spun ce trupe ascult eu…nici nu ai auzit de ele…😛 chiar daca is de renume…critic poate fi oricne…atata timp cat stie sa-si exprime ideile sale proprii nu „furate” de la nu stiu care trupa…😛

    Răspunde

  5. Posted by cornel on August 10, 2008 at 11:38 pm

    Pronisem de la fetele de la Blaxy Girls (fetiscane cum le numeste din „solidaritate” o femeie adevarata si surprinsa rau de tot „Ca se dau mari si tari aceste copile…Din ce minut al clipului o fi rezultat atitudinea lor aroganta nu stiu.:) Oricum revenind, trei dintre ele (solista, basista si baterista, ultimele doua surori fiind) au tot castigat premii si trofee cantand in festivaluri nationale si internationale. Acolo se canta live in caz ca nu stiati. Toate studiaza instrumente, toate au voce. Sunt copile ce nu au avut copilarie. Si veniti voi si aruncati cu noroi in munca lor. Asa stim noi sa facem cu cei ce incearca ceva in orice domeniu. De asta iau drumul straineziei talentele noastre. E adevarat la 15-16 ani e greu. Dar dati-le o sansa. In toamna vor scoate un album in care fiecare piesa este hit. Am ascultat destule piese de la ele incat sa imi pot forma o idee.

    Răspunde

  6. Posted by iceduchess on August 11, 2008 at 12:10 am

    si de ce oare nu au avut copilarie? din cauza mea,a ta? si nu m-am numit nicaieri „femeie” si eu sunt de o varsta oarecum apropiata lor dar asta conteaza mai putin.Mi-am zis punctul; de vedere si nu doar al meu ci si a altora…banuiesc ca tu esti un apropiat al lor din moment ce le aperi cu atata indarjire.ft bine.nu am vazut clipul ci doar cantand la Cerbul de aur…si au luat 2puncte din partea unui juriu Avizat in a face treburi din astea si nu din partea „unei femei adevarate”😛 si ori fi castigat,nu zic nu,dar la categoria de juniori..si acolo este vorba de cu totul altceva…mai bine lasam timpul sa treaca in mod firesc si sa vedem cat „supravietuiesc”.

    Răspunde

  7. Posted by costel on August 11, 2008 at 5:29 am

    Dragalas-o…..
    1-nu stiu unde fetele astea sau dat mari si tari.Le cunosti?Daca le-ai cunoaste ti-ai schimba parerea.
    2-La Cerb Juriul le-a dat 2 pt ca erau niste necunoscute si toti erau buni .Nu prea aveau cum sa imparta notele.Tine cont ca au intrat in acest concurs cei mai buni dintre ce-i mai buni.Ei au mai trecut de o preselectie.
    3-In melodia asta fetele chiar nu au nicio treaba cu Avril Lavigne …Dar cred ca ai simtit tu bine.Rucsy canta Avril Lavigne …de nu-ti vine sa crezi.
    4-Trebuie sa-ti mai spun ca nu copiaza pe nimeni.Astea sunt ele.Asrta e stilul lor.
    5- Crezi ca ele vor creea acum muzica noua?Totul a fost scris de la
    BACH in coa…. cred ca s-a scris tot ce era de scris .Acum tot ce vedem si auzim seamana,copiaza,fura,pe cutarica…..Dragilor totul a fost scris ei (compozitorii)mai schimba una alta…

    Răspunde

  8. Posted by cornel on August 11, 2008 at 9:42 am

    Juriu avizat? Juriu „imbatranit”, juriu ce prefera dintotdeauna piese stil Fugaru, Moculescu, Mihai Constatiniu, decat sa admita ca e nevoie de altceva in muzica romaneasca. Le cunosc e adevarat si tocmai de asta consider ca nu poti vorbi asa de dispretuitor despre niste copile ce au muncit. Cat despre copilaria lor..gimnastele nu auncopilarie, sportivii, cantaretii adevarati nu au nu din vina noastra, dar si pentru noi, pentru a fi mandri ca Alina Dumitru a luat prima medalie de aur la Jocurile Olimpice, de exemplu. Si chiar barbat fiind am fost extrem de emotionat cand am auzit cantandu-se imnul si cand am vazut-o pe Alina abtinandu-se cu greu sa nu planga. Hai sa invatam sa ne apreciem valorile, sa nu-i tot trimitem peste hotare unde mai mereu sunt pusi acolo unde meritau de la inceput!

    Răspunde

  9. Posted by cornel on August 11, 2008 at 9:43 am

    Mihai Constantinescu*

    Răspunde

  10. Posted by iceduchess on August 11, 2008 at 10:33 am

    In competitia asta au intrat cei mai buni sau mai bine zis cei care nu prea le merge „jucaria” sa zic asa si vor popularitate peste noapte.Daca ar fi participat de exemplu Andra in competite va zic sincer ca nu ar mai avea astia nici cea mai mica sansa,Nu prea mi s-a parut a fi o competitie stransa in acea seara de preselectie.Si trebuie sa le cunosc pentru a-mi zice parerea? de ce acei care le lauda au voie sa- si spuna opinia fara a le cunoaste? doar pentru ca le apreciaza?:)) Si nu amesteca J.O cu subiectul asta,chiar daca incerci sa-mi dai exemplu gandeste-te ca cei care participa acolo fac un lucru deosebit pentru tara si de cate ori ai auzit scandaluri si destramari in lotul olimpic?pentru ca fetele si baietii acolo nu au decat un scop…sa-si arate valoare nu sa se certe care e mai frumos si care are mai mult talent…ei fac totul cu devotament…si neconditionat…

    Răspunde

  11. Cronel tu ai vazut mesajul alinei pentru poporul roman?:)))
    o fi ea campioana si emotionata dar e jalnica…:)) de ce sa nu apreciem adevaratele valori si doar tinerel talente care fac premii pe muie?? :p
    Muzica hip hop de multi e considerata poezie cica…adica zic si aia sa nu taca…dar si acolo sunt talente chiar daca nu merg la nu stiu care cerb de blev(aur cum i ziceti voi😛 )…😀
    „Premiul din tezaur??
    dinti in gura din p–a de cerb de aur…”:)) are dreptate ombladon….

    Răspunde

  12. Apropo Fugaru, Moculescu…si inca multi alti au facut muzica adevarat nu Marius Morga si care masa … mai is azi mari compozitori….zi ca ti place Morandi si te inteleg…pe bune…. :))sau preferi copilul minune?😀

    Răspunde

  13. Tocmai am ascultat si eu o piesa a acelor fete..super „talentate” si cand amn auzit un scratch facut in mijlocul piersei rock cum zic ele…mo bufnit rasu…:)) sincer is jalnice….😛 Trasica Marius Teicu…😛

    Răspunde

  14. Posted by Cornel on August 12, 2008 at 10:18 pm

    De rock alternativ ai auzit?

    PS si pe mine m-a bufnit rasul citindu-te..:)

    Răspunde

  15. Posted by geta on August 26, 2008 at 12:13 pm

    Am auzit ca pe 23 au avut concert la Arad si au ridicat Aradul in picioare.Au fost exceptionale si au cantat LIVE.Oricum mie imi plac fff mult si-mi pare rau ca nu am putut ajunge si eu la concert.
    Felicitari Blaxy ! Va iubim.

    Răspunde

  16. Posted by iceduchess on August 26, 2008 at 1:19 pm

    draga geta,multi artisti romani canta live..nu neg lucrul acesta dar ascultati mai bine cum canta ei live si mai vorbim dupa😀

    Răspunde

  17. Posted by flory on Septembrie 8, 2008 at 10:47 am

    Draga ceduchess , ele chiar au cantat excelent si nu e parerea doar a mea.Fetele au fost la Arad revelatia serii au fost mortale si ce e mai curios….este faptul ca au cantat 7 melodii si toate au fost fff misto.
    Felicitari Blaxy !

    Răspunde

  18. Posted by iceduchess on Septembrie 9, 2008 at 9:37 am

    hm,,,sa incep prin ati sugera sa nu mi mai pocesti nicknameul,asa si sa continui prin a infirma faptul ca doar 2-3 persoane au simpatie pt aceasta formatie deoarece nu este asa si nu am sustinut never asta:P whatever.e problema vostra ce ascultati insa nu va mai dati mari ca ascultati rock din moment ce nu este asa.sa le fie rusine celor care zic „eu ascult blaxy,deci ascult rock”.eu am o disgratie imenensa fata de astfel de persoane.Cati rockeri care asculta de exemplu Cradle Of Filth asculta si Blaxy? sa fim seriosi acum….

    Răspunde

  19. Posted by iceduchess on Septembrie 9, 2008 at 9:41 am

    revin prin a ma mira si eu asa ca tine-au cantat 7 melodii si asta e mult? si toate au fost misto? DAAAAAAAAAAAAA….toate comerciale.Ma intreb iarasi: de ce pana acum pustanii astia de 13 ani nu ascultau rock (bineinteles in afara de Tokio Bordel):)) si acum toti sunt in limba dupa fetele astea si dupa genul asta de muzica „rock? „De ce nu au descoperit rockul prin alte formatii….oare pentru ca nu inteleg engleza? desi nu prea cred asta :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

