Programe pentru yahoo messenger

cateva siteuri de unde puteti verifica cine e invisible pe yahoo messenger si chiar sa le vedeti ultimul avatar.
site-aflati cine sta invisible pe messenger
click aici-apare la status ce melodie asculti
download Yahoo New Sounds
download status miscator
download script yahoo
gasiti o multime de programe faine pt mess

7 responses to this post.

  1. Posted by Animaliciul59 on Septembrie 13, 2008 at 3:54 am

    Interesant popst

    Răspunde

  2. >:P nu pot sa descarc nimik😦

    Răspunde

  3. Vrei programe pentru yahoo messenger, yahoo detector, si multe script-uri si multe tips-uri pentru yahoo ??!:) atunci cu siguranta trebuie sa vizitezi http://yahoo-check.blogspot.com/
    Sper sa nu mi dai bann pentru publicitate, dar e chiar interesant!:)

    Răspunde

  4. salut paula tilea

    Răspunde

  5. mircea,cine e paula tilea?

    Răspunde

  6. Mai, eu am folosit mai mereum … chiar am avut probleme cu iubita si am crezut ca se ascunde sau ca nu vrea sa vorbeasca cu mine si ea de fapt era online :)) … mi se pare cel mai bun site de pana acum … ydetector si restul au dat gres cam in 50% din scanari … a gresit doar o data, daca imi aduc eu aminte😀

    Acum nu stiu, depinde de fiecare, dar eu tind sa-l utilizez in fiecare zi pe acesta! Succes tuturor si sper sa nu aveti aceeasi problema ca mine!😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

