Visam…

Visam…si visam frumos..de una singura..pana cand cineva mi-a soptit subtil ca pot visa la mai mult…si am incpeut sa visez la mai mult…si la mai mult…si visam frumos,ce bine mai era.pana mi-am dat seama ca e prea frumos si ca nu poate fi decat un vis care tine mai mult decat cateva clipe…un vis mult prea lung pentru a putea deveni vreodata realitate…si totusi..si totusi am visat in continuare…si inca visez…dar mai am un pic si ma trezesc…ma tem sa nu fie asa…vreau sa visez in continuare…..

4 responses to this post.

  1. Posted by cojocaru iuliana on Octombrie 8, 2008 at 5:30 pm

    yo nu cred k va fi asa cva niciodata ….. o sa murim noi de buna voie … pot fi sigura de asta ……… numai Dumnezeu poate sti knd vom muri

    Răspunde

  2. Ce legatura are moartea cu acest post?Poate imi explici si mie…🙂

    Răspunde

  3. Lasă că e bine să visezi. Sper să nu te trezeşti prea curând sau prea brusc.

    Răspunde

  4. Si eu sper la fel…😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

