Ce ai face?

Ce ai face daca in aceasta clipa ai afla ca mai ai de trait doar 24 de ore?Da…stiu…sau facut foarte multe filme pe aceasta tema si banuiesc la fel de multe posturi pe bloguri,dar acum sa fim seriosi si cinstiti cu noi insine..ce ati face?Mie mi-ar parea rau de multe lucruri pe care nu le-am facut pana in momentul de fata si multe dintre ele vor ramane un mister pentru mine…poate ca as regreta cum m-am purtat cu unele persoane,ca nu am petrecut mai mult timp cu cei dragi…ca mi-am pierdut sute daca nu mii de ore in fata monitorului fara nici un folos,ca nu am invata mai mult de la viata,ca nu m-am bucurat de cele mai mici placeri ale ei.Ar fi cam prea multe regrete daca le-as enumera pe toate m-ar prinde celalat an.As mai avea un regret…dar acela ramane doar pentru mine…nici nu voi face aluzie.
Sfatul meu e sa invatam cu totii sa ne bucuram de micile placeri ale vietii,sa invatam sa traim cu adevarat.Este foarte usor sa dai sfaturi mai greu este sa le urmezi,dar vorba aia:”Faceti cum zice popa ,nu cum face popa” ,oricum toti suntem pusi mereu,chiar  in fiecare minut ,in postura de a alege.Poate ar trebui sa nu lasam sa aleaga de fiecare data ratiunea pentru noi,sa mai lasam si inima sa aleaga…stie ea ce stie.Sa alegi cu inima nu e deloc un lucru usor…trebui sa fim intelepti si sa alegem ceea ce este mai bun pentru noi,sa renuntam la mandrie,la incapatanare si la alte lucruri care pot sta in calea fericirii noastre.
Am inceput ceva si am ajuns sa scriu despre altceva…nu ma mira…asa sunt eu…mereu o persoana imprevizibila.🙂

Doar o viata avem de ce  sa nu o traim cum vrem?

27 responses to this post.

  1. In fata monitorului?!De ce?! Dar despre vorbitul la tel ce ne spui? :))

    Răspunde

  2. doar tu puteai sa intrebi asa ceva…sau nu? :)) pai eu cred ca o meritat…ma intreb cealalta persoana ce parere are….

    Răspunde

  3. dar mai bine..ia spune tu ce ai face in ultimele 24 de ore??

    Răspunde

  4. Oricine cred ca isi doreste sa afle cu 24 de ore inainte sa moara. Din pacate nu se poate asa ceva. Daca s-ar putea, eu cred ca as suna toti cunoscutii si as merge intr-un loc fain. Sa-mi petrec cu ei timpul ramas. Ia scrie ceva mai vesel, ca ne intristezi!😛

    Răspunde

  5. Uite ca eu nu vreau sa stiu cand voi muri.nici macar cu 24 de ore inainte…cine stie cum as reactiona cu adevarat.🙂

    Răspunde

  6. Dacă aş afla aşa ceva… crecă pun de-o colivă şi îmi cer scuze tuturor pentru toate… dar prima dată coliva.

    Răspunde

  7. Vorba celor batrani: „sa-mi dau eu de pomana ca dupa nu-mi mai da nimeni”: ))

    Răspunde

  8. eu sincer…cred ca as face gaura intr-un sistem de securitate…visul meu de o viata…si pe urma cand sa ma prinda…. eu voi fi mort….=))

    Răspunde

  9. Posted by blackwidow on Octombrie 9, 2008 at 9:11 pm

    Mai este si vorba aia: sa traiesti fiecare zi ca si cum ar fi ultima.Dar totusi ne este greu sa punem in aplicare acest lucru.In ceea ce ma priveste as incerca in cele 24 de h sa infrunt soarta,si sa simt k traiesc cu adevarat.Macar dak e sa mor,sa o fac zambind,fara regrete:)

    Răspunde

  10. De fiecare data dupa ce ma cert cu cineva drag imi vine in gand intrebarea…daca nu as mai avea ocazia sa ne impacam ca de fiecare data?daca s-ar intampla ceva cu persoana respectiva…daca ar fi ceva cu mine macar nu as mai fi constienta ce va urma si deci nu as mai avea regrete…dar daca totusi….

    Răspunde

  11. Dar măcar ai halit colivă… şi nu orice colivă… cea dedicată ţie. Ca tortu de 18 ani😀

    Răspunde

  12. Suna cam….brrrrrrrrrrrr…nu vreau sa ma gandesc…: ))😛 deci nu mai manac in viata mea coliva : )):P

    Răspunde

  13. :))… Lasă că sigur nu ai avut un tort ca al meu la 18… absolut dezgustător. Tâmpiţii mei dragi prieteni au făcut un tort de mămăliga acoperit cu frişcă si decorat cu fructe… şi ce senzaţii gastronomice cand am dat de mămăligă… cu frişcă… yummy

    Răspunde

  14. :)) …dar totusi….mai bine cu prietenii….oricat de nebuni ar fi ei 😀 macar a fost distractie,nu? :))

    Răspunde

  15. Eh.. a fost bestial… şi tortu a fost doar un detaliu al serii… multe alte amănunte picante ar fi de povestit.😛

    Răspunde

  16. Si daca te-as provoca? :>

    Răspunde

  17. Poate, dar e mult de scris şi nu merge la articolul ăsta. PREA off-topic

    Răspunde

  18. Atunci poate ne povestesti pe blogul tau.

    Răspunde

  19. Următorul articol promit că despre asta va fi. Nu ştiu când îl voi scrie ca weekendu ăsta sunt pe câmpuri la muncă.

    Răspunde

  20. Articol scris. Enjoy.

    Răspunde

  21. Posted by lupul on Octombrie 11, 2008 at 10:22 pm

    Partea sumbră: „Singurul lucru mai rău ca moartea e anticiparea morţii”

    Dacă eu aş şti că peste 24 de ore mor aş face sigur cursa vieţii cu o maşină „împrumutată” pentru doar 24 ore :)) eventual mai multe dacă prima se…”termină”.

    Nu aş sta să petrec timp cu prietenii, iubita etc… nu vreau ca ultima stare sau ultimele cuvinte către ei să fie „o să mor în curând”. Vreau să mă vadă cu acelaşi joie de vivre pe care-l am permanent. Asta atunci când nu-mi e lene :))

    Răspunde

  22. Acum nu facem decat sa ne imaginam si fiecare sa spuna ce crede ca va face…dar poate ca impactul asupra noastra putea fi unul cu adevarat devastator…Si-a inchipuit cineva ca ar putea inebuni in urma socului survenit?sau toata lumea se impaca asa usor cu ideea?

    Răspunde

  23. Posted by laviniq on Octombrie 12, 2008 at 12:24 am

    Huh. Tare intrebarea asta🙂. Eu cred ca pe alea 24 de ore le-as imparti cam asa: in 1 ora mi-as dona tot putinul pe care il am catre o casa de copiii, ador copiii si oricum nu as lua cu mine nimic pe lumea cealalta, clar. In 2 ore m-as duce la o maternitate unde sunt bebei parasiti sa tin in brate unul si sa-l iubesc, sa incerc sa traiesc sentimentul de mama, macar putin din el, avand in vedere ca daca as muri maine, nu l-as cunoaste. O ora le-as dedica-o batraneilor de la un azil de batrani sa vad ce ratez ca mor maine, si nu am apucat sa ajung si pana acolo, sa traiesc si sentimentul de a avea 70 de ani. Raman 20 de ore. Din alea … 6 ore le-as petrece cu mama, cea mai draga persoana mie dintre cele care sunt in viata, as vorbi despre de toate si as face tot ce pot sa o fac sa fie fericita pentru mine, ca plec la mai bine, si i-as multumi pentru cum a inteles sa fie mama, apoi 6 ore as sta singura, as vorbi cu mine insami si cu dumnezeu, as incerca sa imi amintesc de toate chestiile mai mult sau mai putin importante din viata mea, care mi-au creat sentimente puternice, sau deosebite, sau contradictorii, sa imi dau seama cu ce bagaj de experienta plec pe lumea cealalta, si 8 ore as dormi, ca somnul a fost o chestie pe placul meu pe timpul vietii, si mi-ar parea rau sa nu mai dorm pentru ultima data, si cica omul tre sa doarma 8 ore pe zi sa fie perfect functional :)), si eu vreau sa fiu perfect functionala si odihnita pentru intalnirea cu bunul Dumnezeu🙂. Cam asta as face eu🙂. Pupi, si thnx ca m-ai provocat sa ma gandesc la asta, ca sincer, nu m-am gandit pana niciodata la ce as face daca ar fi sa fie … :*. Per total, pe mine nu ma sperie idea de moarte, o sa scriu un post in detaliu despre asta.

    Răspunde

  24. Posted by lupul on Octombrie 12, 2008 at 3:23 pm

    Păi ar fi un pic de nebunie în ce am spus eu. Aş face lucruri care mi-ar place, dar pe care momentan nu le fac de o teamă de urmări sau pentru că momentan consider că am ce pierde.

    Laviniq orarul tău n-o să ţină. Vreo 3 ore pe puţin se pierd cu analiza situaţiei, cu criza, cu depăşirea, cu tentative de a găsi planuri de scăpare… etc etc..

    Răspunde

  25. Buna! Stiu ca nu ne cunoastem dar te-am gasit la Laviniq.
    As vrea sa-mi petrec ultimele 24 de ore cu mama mea, cu fratele meu, cu cei dragi. Le-as cere interare pentru cand i-am suparat si le-as zice cat de mult ii iubesc. As manca toate lucrurile la care m-am abtinut din cauza caloriilor. Mi-as marturisi dragostea. M-as juca cu animalute. As sofa pana la sfarsit, sa mor facand ceva ce-mi doresc. Cred ca as muri la volan, ca bosorogii care mor in timpul actului sexual foarte fericiti. Viata ca un ultim orgasm.
    Sorry to drop by uninvited. Am scris si eu ceva pe tema asta, numai ca nu ar fi o ultima zi, ci ziua perfecta.
    Best wishes!

    Răspunde

  26. Posted by laviniq on Octombrie 20, 2008 at 9:17 am

    Mai daca as sti sigur ca mor, ce sens ar mai avea sa ma agit cu planuri de scapare? Nu mai bine dorm? :)))). Si pana la urma de ce? Care`i faza? Cu o moarte toti suntem datori, asta e acum, ce sa mai faci🙂.

    Răspunde

  27. Salut Artemis.Blogul meu nu e doar pentru cei cunoscuti,oricine este binevenit sa-si dea cu parerea.😀 te mai astept sa mai treci pe aici si cu alte comentarii😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

