A bad week

Am inceput o noua saptamana foarte „buna”…E chiar adevarat-daca incepi prost de luni asa iti merge toata saptamana….

Laurent Wolf – No Stress

Daniel Powter-Had A Bad Day

Trebui sa notez in calendar ca fiind una din cele mai proaste saptamani ale acestui an pentru mine…si aveam depretate ce incepe prost de luni …va continua pana duminica,….

3 responses to this post.

  1. Posted by lupul on Octombrie 22, 2008 at 10:59 pm

    Unde scrie?… nu cred că merge prost toată săptămâna… nici măcar a doua zi…

    PS E Daniel Powter.

    Răspunde

  2. Băi, dacă e luni, merge prost, da? PUCNT

    Răspunde

  3. Da….acum am vazut ca am gresit😛
    nici nu am mai dat pe blog la mine😛
    Saptamana asta nu am chef de nimic.clar.😦

    Răspunde

Lasă un răspuns

