Close to you

Previzualizare articol

M-a emotionat atat melodia cat si secventele din Sailer Moon…mi-au adus aminte de o multime de lucruri care erau de mult incuiate si prafuite intr-un sertar al mintii…Din cand in cand este bine sa ne mai amintim si trecutul,chiar ne face bine…

3 responses to this post.

  1. asta tinde la love love love:*

    Răspunde

  2. Mişto. Am văzut multe piese excelente puse pe desene animate. Deşi cele mai impreionante (din punctul meu de vedere) sunt cele de pe final fantasy (nu e desen, dar oricum).

    Răspunde

  3. Fiecare cu preferintele sale…mie mi-a placut mai mult asa,desi cautam o varianta mai real,pacat ca melodia nu are un videocilp al iei,sau poate il are si eu nu stiu😛

    Răspunde

Lasă un răspuns

