A moment like this….

Without words…

8 responses to this post.

  1. Video not available. Editează articolul, pune alt link.

    Răspunde

  2. Te rog frumos, adică!😀 (manierele astea)

    Răspunde

  3. la mine mergea.revin
    Acum merge.imi pare rau ca nu am reusit sa pun acel videoclip dar imi da eroarea de care zici tu😦 o sa mai incerc maine.

    Răspunde

  4. CFR-ul mulţumeşte.

    Răspunde

  5. Cu placeere🙂 Mai patesc sa nu-mi mearga videoclipurile si nu intleg de ce…whatever.Ador melodia asta. 8->

    Răspunde

  6. iceduchess, cand pui video, pune
    si n-are cum sa nu mearga🙂

    Răspunde

  7. snapto nu e primul videoclip pe care il pun….uneori imi da aceasta eroare.

    Răspunde

  8. A, „video not available”, asta era eroarea. Credeam ca e vb de alta😀 Video not available de obicei da cand e scos clipul respectiv de pe youtube.

    Răspunde

Lasă un răspuns

