Anti campanie

A inceput si campania electorala..afise peste tot:pe banci,pe copaci.pe peretii caselor,pe geamuri,pe usa la scoala!!! desi e interzis asa ceva;pe balcoane,pe stalpi…Avand in vedere starea in care se afla tara in momentul de fata domnii de la putere asteapta cu nerabdare alegerile si fac cam tot ce le sta in putinta din punct de vedere legal sau mai putin legal sa castige.
Am facut 18 ani ar trebui sa zic ca astept cu nerabdare sa merg la vot…doar as vota pentru prima data.dar de ce as vrea sa votez?oricum tot unu corupt vine la putere,unu care si-a finantat campania electorala pe banii nostri…sa stiu ca nu am primit de 4 luni alocatia aia data in batjocora de 40 de lei.Pai domnilor de la putere sau viitori conducatori si reprezentanti faceti balci in campanie nu va intereseaza ca tara arde,ca doar baba se piaptana…Cati oameni nu au fost dati afara de la serviciu?Cati au un venit de 5 milioane 200?Voi dati petreceri si platiti oameni sa vina sa cante ca doar ne „incantati” si ne pacaliti.hahaha parerea voastra…
Aveti tupeul ordinar sa atrageti in partidele voastre elevi de liceu care nici macar nu sunt majori si nu stiu cu ce sa manaca politica,dar acesti elevi au parinti sus pusi si da bine-sau oferiti celor cu situatie materiala precara 1 milion sau 2 sincer nici nu stiu cat,sa poarte insemnele voastre,sa iasa in strada cu pancarte si cu stegulete si sa faca panarama.Sa va fie rusine.

10 responses to this post.

  1. Urla foamea-n ei….:)) dar aveti campanii hei…. o tara de tot cacatu…scuzati expresia….

    Răspunde

  2. Ţara e frumoasă… păcat că e locuită. Cam asta e replica mea la stilul românesc de viaţă.

    Răspunde

  3. Sa sti ca ai dreptate ceferist-ule… :p

    Răspunde

  4. Posted by lupul on Noiembrie 4, 2008 at 2:59 am

    E probabil să vină unu corupt, e probabil să apară iar scandaluri, e probabil ca lucrurile să meargă prost, e probabil să ne îndatorăm pe veşnicie faţă de exterior.

    Dar e posibil să nu… Mica posibilitate să nu merită votul tău.

    Răspunde

  5. vorba cetateanului turmentat, „Eu…, eu cu cine votez?!”

    Răspunde

  6. Eu votez cu toţi… din mărinimia mea doresc tuturor să aibă noroc la alegeri.😀 (bine că nu e vot valid)

    Răspunde

  7. eu ma abtin😀

    Răspunde

  8. Posted by laviniq on Noiembrie 6, 2008 at 1:09 am

    Atat de departe au mers incat sa racoleze copii de liceu?! Ce distrusi🙂. Mie mi se pare cu adevarat tare alta faza. Au fost la guvernare majoritatea partidelor, sau, oricum PSD si PNL au guvernat 4 ani intregi fara probleme … si n`au facut aproape nimic pentru infrastructura tarii, dar cu 1 luna inainte de alegeri i-a apucat pe toti proiectele, toti au ceva de facut, toti au o idee geniala … de ce naiba n-au avut-o 4 ani cat au avut si puterea si banii pe mana?! Apoi PSD la fel, pe vremea lor, 2000-2004, am avut cea mai mare rata a somajului si a inflatiei din toate timpurile, dar acum cica vor sa ne scoata din saracie … pai, doh!, ati avut 4 ani si mai rau ne-ati saracit in aia, acum ce-o sa ne mai faceti, eventual sa ne aduceti inapoi la nivelul din 2004?! Sunt super stupizi, ei cred ca suntem prosti chiar asa, in masa …, ca le mai merge cu 3 vorbe 5 prostii!

    Răspunde

  9. Eu cunosc niste colegi sa le zic asa,care sunt intr-un partid din clasa a 10 a…
    .

    Răspunde

  10. Cum dracu sa ne mearga bine cand, pe noi ne conduc comunistii si idiotii?!
    PSD=Pui Sămânţă Degeaba :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

