Sa nu crezi ce spun acum

Lipsa de inspiratie.de timp sau chef…;le-am incercat pe toate in ultima perioada si nu prea imi plac:) Am revenit dupa ceva timp,am avut parte si de o mica vacanta in care as vrea sa spun ca m-am relaxat dar nu a fost chiar asa dar m-am simtit bine.Ma simt mai obosita decat inainte sa plec dar nu regret nimic.Vechile mele idei  sa cunosc oameni noi.obiceiuri si sa vad cat mai mult lumea fac sa ma simt cu totul altfel.Am fost si la un concert Iris de 1 Decembrie,am sarbatorit ca tot romanul in piata centrala apoi prin malluri:)) apoi seara la concert.A fost frumos,dar am revenit la vechea rutina scoala -casa,casa-scoala.De acum iar  voi trece printr-o alta perioada ca cea de dinaintea evadarii mele,o perioada in care voi visa iarasi cu ochii deschisi la vacanta de iarna la cadouri,la revederea persoanelor dragi,la spiritul Craciunuiui.

5 responses to this post.

  1. Mişto piesa. Şi bine ai revenit printre noi.😛 Şi de ce ai vrea să cunoşti oameni noi?

    Răspunde

  2. Se pare ca tot nu esti ferm convinsa de ceea ce a fost…ca ti-a placut asa de tare…

    Răspunde

  3. O ba da lasa ca stii si tu asta:P nu a fost greu sa vezi daca mi-a placut sau nu.

    Răspunde

  4. Ms ceferistule,SUnt o multime de motive de ce as vrea sa cunosc persoane noi si cred ca poate si folostor

    Răspunde

  5. Nu ştiu… eu sunt mai reticent când e vorba de lume nouă.

    Răspunde

Lasă un răspuns

