Nothing else matters

Nu demult mi-a fost trimis un link cu un clip destul de socant,sper sa luam cu totii aminte ca viata este cel mai scump dar pe care trebuie sa-l pastram cu mare grija pentru ca ea chiar merita traita.Mai multa atentie cand va urcati la volan,traversati strada sau chiar atunci cand mergeti pe trotuar,din nefericire i se poate intampla oricui.

Mergand pe drumurile nationale in special cel care duce spre Constanta am vazut zeci de panouri pe care scria numarul de accidente ,de  morti si de raniti,accidente ce au avut loc doar in decursul unui an si trebuie sa marturisesc ca erau sute de astfel de cazuri.O clipa de neatentie ne poate costa viata noastra,a celor dragi dar nu in ulitmul rand al unui om nevinovat.

Daca ar vedea toti soferii acest filmulet ar fi de doua ori mai atenti la cum conduc.

3 responses to this post.

  1. Adevarul ca este destul de socant acest videoclip, dar acuma sa fim seriosi care dintre soferii de tir sta pe youtube sa-l vada?!

    Răspunde

  2. Poate stau la mine pe blog haha😛 aici nu e vorba numai de soferii de tir.e vorba de oameni neatenti,soferi dar si pietoni.So i grja cand treci strada si vorbesti la telefon sau dai un mesaj🙂
    You know what i mean.

    Răspunde

  3. Fie vorba între noi, pentru fiecare şofer de T.I.R. care face un accident, sunt cel puţin 10 tineri teribilişti, dintre care 8 au maşină supărată şi nu realizează de responsabilitatea de a fi şofer. Păcat este că fiecare ştie doar să arate cu degetul. Eu sunt şofer nu de mult timp şi recunosc că am avut si eu momentele mele de imprudenţă, sau mai bine zis neatenţie. Dar încă nu cred că mi-am cumpărat stradă, cum vine vorba.

    Răspunde

Lasă un răspuns

