Un tanar zeu

Un tânãr zeu e-acel care apare

Icoana dragã contemplând

El, care adesea, stând în fatã-ti,

Te-aude, râzând.

Ce dulce glas!

Dar vai, robit de simturi

Nefericit, mai tare mã afund

În noaptea ce-mi întunecã vederea

Si-n spaima sângelui arzând

Cu glasul amortit de vraja

Zeitei tainic surâzând,

Eu caut vocea si-mi ascut auzul,

Sã-i spun întruna dorul meu adânc.

Zadarnic, însã! Precum moartea-i

Iubirea ta, damnatã rând pe rând,

Cãci el, a nãruit în seculi

Cenusa vremii spulberând!

3 responses to this post.

  1. Iar ai fugit? Iar nu mai scrii? Iar te întreb?

    Răspunde

  2. iar e vacanta?:)) cred ca da.😀 o sa postez ceva mai tarziu daca am timp🙂

    Răspunde

  3. Pfff… dar blogul este o plăcere… şi vacanţa are scop să faci lucruri care îti aduc plăcere.

    Răspunde

Lasă un răspuns

