Eurovision 2009

Nu am avut rabdare sa ma uit la toate piesele si nici nu am urmarit in mod special aceasta preselectie,insa butonand telecomanda am ajuns pe tvr1 si am vazut cate vreo 2 melodii in fiecare seara.Sa comentez nu vreau,dar din cate piese am ascultat mi-a placut Love was never her friend->Dalma.Am uitat sa spun ca si „talentatul” Costi Ionita participa impotriva trupei sale de suflet Blaxy Girls.Manelisti din toata tara coalizati-va si votati Cosi Ionita si Blaxy girls =))=))=))
Aici aveti un link unde puteti asculta piesele ajunse in semifinala right here
eurovision

One response to this post.

  1. Posted by club13 on Februarie 2, 2009 at 9:23 pm

    Salutareee😛 Sincer preferam sa iasa Catalin cu piesa Stop, dar nici melodia Elenei Gheorge nu este rea dar nu cred ca vom obtine un loc printre primii. Oricum mult succes si de acum toti ii vor tine pumnii ei .

    Răspunde

Lasă un răspuns

