Just truth

Pe 1 martie apar noile subiecte,abia astept pentru ca deja m-am saturat de cele vechi,sincer chiar m-am bucurat cand a umblat zvonul cum ca s-ar pastra cele din 2008 dar teapa noastra.Ce rost aresa le mai fac si pe alea de anu tecut?doar sa mi manac nervii,sa-mi omor timpul sa stau pana seara tarziu rezolvand variante (nu ca m -as omor prea tare:P ) Abia astept sa termin cu toata porcaria si abrambureala asta,deja e boring si cand ma gandesc ca abia de acum incepe greul,nici nu am inceput bine semestrul ca dai lucrare ,teme pe maine,te ameninta cu ascultat, nu stiu cate variante tot maine si astea cat mai multe,doar nu ti ia mult.Profii astia au impresia ca doar obiectul lor exista..din pacate..Toti se dau drept profi europeni dar cei mai multi au ramas niste comunsti care nu vad decat un singur lucru invata ca doar nu o sa pici bacu sa ma faci pe mine de cacao.Si de aici incepe si povestea cu copiatul,adevarul e ca elevului tre as i intinzi un deget a imediat se prinde de faza.M-as face profesor,dar pentru ce? Sa-mi manac tineretea si anii la catedra?sa se puna in gura cu mine un pusti mucos care nici macar nu are buletin?Sa fiu barfita cu ce ma imbrac,ce masina am,cu cine ies in oras? :)) Nu mi trebuie asa ceva…Dar meseria de profesor poate fi si foarte profitabila,de exmeplu profii care fac pregatire au niste venituri super mari ,neimpozitabile si alea alea.Ce e asa greu?sa ti sacrifici 4 ore pe zi facand pregatire acasa cu 4 copii deodata…e floare de ureche..si unii profi chiar o iau in serios,daca nu faci „prega” te tin in cel mai bun caz pe 5.Coruptia,nivelul scazut al reformei de invatamant,schimbarile care se produc in fiecare an ne bulverseaza pe noi elevii.Se cere respect.sunt si persoane care trebuie respectate.dar sa nu uite nimeni ca trebuie sa respecti pentru a fi la randul tau respectat indiferent daca ai 14 ani sau 60 de ani.
M-am plictisit sa scriu, insa voi reveni cand ma mai plictisesc si cand voi simti din nou ca ma revolt…ma intorc la variante😛

Lasă un răspuns

