Despre blog

Este vre-o lege scrisa care zice ca blogerul trebuie sa posteze day by day ? Eu una nu am auzit de asa ceva.Cand mai vad la unii blogeri care is wow „pa val” si scriu in fiecare zi,dar la cateva zile vezi in post ceva de genu „azi nu am chef sa scriu”,pai frate nu scrie,daca intradevar nu ai chef nici nu mai pune mana pe tastatura,insa lor li se pare ca incita cititorul zicand asa ceva,Eu nu sunt iarasi de parere ca blogul este un jurnal online,pentru unii asta semnifica,insa pentru mine no way.De ce sa-mi exprim eu zi de zi sentimentele de la A la Z….MI se pare ok sa scrii cand ai chef,pentru ca nimeni nu ti sta cu pistolul la tampla.

One response to this post.

  1. Nu este o lege scrisa, dar pentru un trafic bun trebuie sa ai continut cat mai „proaspat”, asta e un SEO tips, dar acei blogari care isi dau aere garantez eu ca nu stiu acest lucru.

    Răspunde

Lasă un răspuns

