Twilight

Am auzit de acest film la scoala,am cautat pe net si am vazut trailer..adevarul ca arata super😀 am downloadat de pe DC si acum ma duc sa-l vad.Calitatea e slabuta insa nu mai am rabdare.Voi incerca sa fac rost si de carti sa le citesc😀 dar abia astept sa vad filmul:D Umbla zvonuri cum ca ar declasa Harry Potter….hm…sunt un pic in dubii :)) Sa vedem…

twilight-movie-poster
Cei care doresc cartile,filmul si subtitrarea filmului click aici

10 responses to this post.

  1. Posted by just scream on Martie 7, 2009 at 11:30 pm

    deci filmu asta e super tare :X:X:X inainte cand cumpara reviste ziceam k e o porkrie…dar a venit o colega q prima carte la sc shi am citit din ea ultimul cap. shi mia placut ;)) shi dupa am luat filmul…iar acum il vizionez in fiekre zi :X:X:X8->

    Răspunde

  2. e superb filmul intr-adevar.l-am vazut de 3 ori pana acum😀 si am facut rost si de cele 4 carti.le voi pune sa le downloadeze lumea.

    Răspunde

  3. Posted by black kat on Martie 8, 2009 at 6:17 pm

    super tare filmul!l-am vazut de cel putin 7 ori!tebuie sa recunosc:unul dintre motive este si actorul(robert pattinson).este adorabil!

    Răspunde

  4. black kat offtopic:)) mai e o black kat p aici:)) oricum esti binevenita:D

    Răspunde

  5. Posted by zina on Martie 22, 2009 at 12:32 am

    super tare fil!!!!!!!!!!!!!!!!! mia placut foarte tare!!!!!!!!!!!!!!!!! recomand tuturor sal priveasca, sa nu le para rau ca vor sta 2 ore in fatsa ecranelor, ele nu vor fi pierdute in zadar😉

    Răspunde

  6. Posted by vedeta85 on Martie 23, 2009 at 10:16 pm

    te rog sa-mi trimiti si mie cartile in format pdf…tudorache_gabriela2003@yahoo.com.please

    Răspunde

  7. Posted by Shadowcat on Martie 26, 2009 at 3:09 pm

    sooper tare filmu. Vreau sa fc rost si d carti😡

    Răspunde

  8. Posted by ana on Iunie 2, 2009 at 11:45 am

    as vrea si eu cartile in format pdf daca se poate multumesc

    Răspunde

  9. Posted by silvana on Iunie 17, 2009 at 4:22 pm

    cine are filmul …va rog mil trimiteti si mie

    Răspunde

Lasă un răspuns

