Ingerul meu iubit,

Sunt aprope nebuna dupa tine,atat de nebuna pe cat poate fi un indragostit:nu pot sa gandesc nici doua idei care nu sa aiba legatura cu tine.

Nu ma pot gandi la nimic altceva in afara de tine.In ciuda vointeii mele,imaginatia imi zboara mereu la tine.Te mangai,te sarut,iti soptesc,o mie de idei amoroa

se despre tine ma coplesesc in fiecare clipa.Cat despre inima mea,acolo vei fi mereu numai tu.

Te simt acolo intr-un mod delicios.

Dar ce se va alege de mine daca tu imi intuneci ratiunea?

Ma trezesc in fiecare dimineata spunandu-mi „Haide,merg la el!”Apoi reusesc sa opresc o clipa miscata de simtul obligatiilor.E un conflict infricosato.Asta nu e viata.N-am mai fost niciodata asa.

Ai devorat toata ratiunea mea.

Ma simt aiiurita si fericita de cum incep sa ma gandesc la tine.

Ma invartesc nebuneste intr-un vis delicios in care intr-o clipa traiesc o suta de ani.

Ce situatia oribila!

Coplesit de dragoste,simitind dragostea in fiecare por,traind doar pentru dragoste,simtindu-ma consumat de emotii si prins intr-o mie de paienjenisuri.

Am luat poza ta.Ea sta acum in fata mea si ii vorbesc ca si cum ai fi langa mine.

Ieri de-a lungul intregii zile mi-am zis „e al meu”!

Ingerii nu sunt imbatati de fericire in paradis cum am fost eu ieri.

oxy

Lasă un răspuns

