Rezolvari la limba latina bac 2009

In curand voi publica si rezolvarile pentru bacalaureat la Limba Latina.Rezolvarile sunt din 2009 si vor cuprinde partea I -traducerea textului,impartirea in propozitii dar si felul acestora si analiza cuvintelor.La partea a II a rezolvarea grilelor iar la cea dea a III a parte toate cele 100 de eseuri.
Primele doua parti le puteti gasi deja rezolvate aproximativ in intregime la urmatoarea adresa: CLICK AICI.
Mai bine puneti blogul la bookmarks sau abonati-va pentru a putea verifica in permaneta cand vor fi postate si restul de variante rezolvate.

Ovidiu03

NOU! am publicat o parte din grilele de anul acesta la latina intrati pe linkul acesta CLICK AICI!

8 responses to this post.

  1. Posted by mariana on Iunie 11, 2009 at 9:04 pm

    buna. m,am uitat pe variante si unele nu coincid k rezolvarile mele de la meditatie.

    Răspunde

  2. as dori daca se poate sa ma ajuti la subiectul ||| ,te rog frumos

    Răspunde

  3. am sa-ti dau add

    Răspunde

  4. Posted by giuly on Iunie 18, 2009 at 5:58 pm

    de unde as putea sa fac rost de subiectul III?

    Răspunde

  5. Posted by Alysuka on Iunie 19, 2009 at 5:14 pm

    Am si eu nevoie de ajutor! ma poti ajuta cu subiectul 3???? te rog din suflet! k nu gasesc nimic :(((:(((
    id`ul meu este: yo_rasfatzata

    Răspunde

  6. Posted by krmen on Iunie 30, 2009 at 11:07 pm

    si eu vreau sub 3 la limba latina va rog!

    Răspunde

  7. Posted by Diana on Martie 26, 2012 at 4:40 pm

    buna! ai putea sa imi trimiti si mie pe mail daca mai ai subiectele de grila rezolvate? am mare mare nevoie de ele; pe site-ul acela am gasit doar 10, cam asa
    iti multumesc!

    Răspunde

Lasă un răspuns

