Download Harry Potter and the Half-Blood Prince (2009)

Premiera filmului Harry Potter and the Half-Blood Prince va avea loc in Romania pe data de 24 iulie, insa ca sa ne scuteasca de asteptari some „friends” ne-au pus deja pe net filmul.

Pentru a-l downloada intrati aici


Subtitrarea o gasiti aici

16 responses to this post.

  1. urmaresc de la unceput acesta trilogie harry potter si sunt un fan acestui film

    Răspunde

  2. Posted by COSMN on Iulie 29, 2009 at 1:25 pm

  3. imi aplce filmul il ador toate filmele leam urmarit ii tot filmul aici ca am laut de pe net partea 1🙂

    Răspunde

  4. Posted by vera on Octombrie 17, 2009 at 2:36 pm

    nu stiu cum sa il vad daca tot l.ati pus pe site dupa c il iau cum naiba il vad?!

    Răspunde

  5. Posted by nuconteaza on Octombrie 29, 2009 at 11:07 pm

    dc nu e tradus?

    Răspunde

  6. Posted by nuconteaza on Octombrie 29, 2009 at 11:09 pm

    nup sa i vad traducerea🙂

    Răspunde

  7. Eu l-am luat acu doua saptamani

    Răspunde

  8. Posted by seby on Decembrie 25, 2009 at 3:44 pm

    e tare filmul

    Răspunde

  9. Posted by blablabla on Decembrie 29, 2009 at 10:09 pm

    oare an cum sa-mi virusez calcu daca-l descarc?

    Răspunde

  10. Posted by andrey on Ianuarie 5, 2010 at 8:00 pm

    nu e un joc?????????????????????:O:O:O:O:O:O:O:O:O:OO:O

    Răspunde

  11. Posted by mirela on Februarie 28, 2010 at 1:26 am

    oricum am vazut filmul,dar vreau sa il downloadez,insa nu pot.deci imi apare chestia cu descarcarea,dau la save il bag la videos si dupa aia scrie ca se salveaza,dar de fapt…NU.ce sa fac?tre sa am vre un program instalat sau cum sa procedez?

    Răspunde

Lasă un răspuns

