Sfantul covrig

Mda , stiu suna cam… obisnuit-covrigi, vesnicii covrigi care sunt manacati atat de elevi, studenti in pauze , de functionari cat si de omul de rand caruia ii este pofta sau care este ” covrigi addicted”.Imi vine sa rad cand zic asta dar este adevarat! Cel putin la mine in oras este o bomba sa i zic asa, care toata ziua vinde covrigi si cateva produse de patiserie, insa covrigii fac legea si tin afacerea in picioare :))
Sa vezi cum sta lumea la coada sa cumpere covrigi, mai ceva decat pe timpul lui Ceau’ cand statea pentru lapte , cirtice bla bla😛 Dar acum sta doar pentru niste covrigi si asta nu e tot: omul de rand, normal la cap si caruia sa zicem ca ii e pofta cumpara frate 2- 3 , dar cum sa iti explici cand vezi ca astia nu se satura cu aceasta cantitate , daca nu iau cel putin 10 le e rusine. Si uite asa vezi lume stand la coada si cate jumate de ora pentru sfantul covrig care pana la urma nu e decat aluat si susan si costa aproape cat o franzela si nu asta ar fi baiul doar ca scotandu-i pe banda rulanta mai sunt si a dracu de „prajiti” sa nu zic ca sunt arsi.
Dupa parerea mea aceasta este cea mai placuta indeltnicire a concetatenilor mei care ies la plimbare si se intorc acasa cu ata plina de asemenea delicatese :))
Tin minte ca intr-o seara dupa ce am stat cam 15 minute la coada ajung in fata la tipa care vindea si fara sa ii zic nimic imi spune din prima: „Sa stiti, imi pare rau dar mai avem doar 7 covrigi”. Imi venea sa ii zic ” pai pana mea, eu nici nu ti -am zis cati vreau si tu imi spui ca mai ai doar 7? Scrie pe fata mea Fomista sau ce?” , desigur ca m-am abtinut si ii zic ca nu vreau decat 2 , dezamagind-o profund.
E o adevarata peripetie sa stai la o coada care ajunge uneori si la 20 de persoane…dupa ce mai mananc cate o chestie de la ei ma intreb: de ce dumnezeu mai cumpar de acolo? Nici eu nu stiu sa imi raspund , dar macar am o scuza , nu cumpar decat cel mult 2 bucati :)) Oare aia fac slujbe , pun ceva droguri in aluat sau ce naiba?
Sper ca voi afla raspunsul inainte sa plec de aici :))
Si uitati cum arata „sfantul covrig”😛
DSC02273
Promit sa fac o poza si la coada aia care te duce cu gandul la comunism😛

3 responses to this post.

  1. ..foamea e mare:))

    Răspunde

  2. Posted by claudia on August 17, 2009 at 9:31 am

    covrigii de buzau fac legea maya:))

    Răspunde

  3. astept sa imi aduci si mie :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

