Berea Redd’s scoasa de pe piata

Imi aduc aminte ca aproape de fiecare data cand ieseam cu fetele in oras ele comandau Redd’s , ca sa nu mor si eu fara sa gust macar, am comandat  o bere Redd’s , insa am fost profund dezamagita de asa zisa „Bere pentru femei” , are un gust care nu are nicio legatura cu berea insa poate din acest motiv o face atat de speciala si de apreciata in special de sexul feminin. Adevarul este ca in comparatie cu oricare alta bere bauta de mine , aceasta bere care am baut-o mai mult cu noduri, nu doar ca nu m-a impresionat ci am si realizat ca m-a ametit mai tare decat oricare alta , poate ca nu manacasem inainte sau poate ca nu mi-a cazut bine, cine stie ?😛
In fine , astazi am citit ca au fost retrase de pe piata un numar considerabil de sticle Redd’s pentru ca ar contine un acidul malic , un aditiv care nu este permis in Romania si in alte cateva tari.Ma intreb ce vor mai bea fetele de acum ?:))
Aditivul alimentar nu este periculos el fiind folosit pentru a oferi gustul dulce acrisor berii.

bere redds

bere redd's

Mirela Gruia reprezentant al marcii Redd’s in Romania comenteaza pe siteul sibiul.ro :
„Numele meu este Mirela Gruia si va scriu ca reprezentant oficial al berii Redd’s. As dori sa clarific cateva lucruri legate de subiectul articolului dumneavoastra. Cel mai important aspect de care va pot asigura este faptul ca Redd’s este un produs sigur, fara probleme de sanatate pentru consumatori.
Situatia creata in ultimele zile este doar una de interpretare legislativa, acidul malic nefiind permis specific in bere in Romania, desi el poate fi folosit in alte tari. In plus, la o mica verificare, puteti descoperi chiar dumneavoastra ca acest ingredient este permis pentru folosirea in alimente.
In ceea ce priveste stocul retras de pe piata, va pot confirma direct de la sursa ca acesta a fost considerat neconform tocmai din motivele expuse mai sus, dar in niciun caz nu prezinta motive de ingrijorare pentru sanatate.
Formula Redd’s Fresh a fost deja schimbata, prin alinierea acesteia la varianta Redd’s Sun. Aceasta este conforma cu cerintele legislative si incepe sa fie livrata in magazine.
Pentru ca nu am ascuns acest ingredient si nu a reprezentat niciun moment un pericol pentru sanatatea consumatorilor”.

4 responses to this post.

  1. Serios?! Pff, mie nu-mi place gustul berii „normale”, îmi pare amară, de asta Redds mi-a plăcut.
    Am una în frigider, e ultima? :-<

    Răspunde

  2. cred ca da:)) ce putin asa ar fi normal…

    Răspunde

  3. Posted by djkeyn on Septembrie 10, 2010 at 10:05 pm

    cred ca nu uite ca e septembrie 2010 s tot nu sa scos:))

    Răspunde

  4. Posted by Rallu on Decembrie 20, 2010 at 1:14 pm

    Deci era bautura mea preferata, sunt pe piata alte produse cu mult mai cancerigene si tocmai pe asta s`au gandis sa`l scoata? A si, eu m`am ametit abia dupa 5 sticle de Redd’s consecutive. Nu cred ca aveai cum sa te ametesti dupa una singura.

    Răspunde

Lasă un răspuns

