Pattern inima bratarile prieteniei

Vad ca o parte din cei interesati de bratarile prieteniei cauta pe net diferite modele (pattern) pentru a realiza minunatele friendship bracelets.
Pentru asta m-am gandit sa postez modelul cu inima, deoarece este foarte simpatic si merita purtat de fetele romantice, mai ales ca acum este toamna😀
Watch out cum se fac bratarile prieteniei:

15 responses to this post.

  1. Posted by andy on Martie 4, 2010 at 7:46 pm

    super tare:X:X…..ai un id?:-?

    Răspunde

  2. Posted by lavinia on Iulie 31, 2010 at 8:50 am

    dar pasii in a face bratara cu inimioare stii?nu vreau video k nu prea inteleg:D
    multumesc

    Răspunde

  3. Posted by lavinia on Iulie 31, 2010 at 8:51 am

    sau pasii pentru bratara in zig zag.
    multumesc:)

    Răspunde

  4. tare rau fac si eu 5 6

    Răspunde

  5. Posted by Crisuuu on Noiembrie 27, 2010 at 10:29 pm

    Dar bratarile cu nume stii cum se fac ???

    Răspunde

  6. Posted by anca on Februarie 8, 2011 at 7:32 pm

    Buna. As vrea sa stiu daca stii sa faci bratari cu nume…
    Si daca da, intra pe id meu ca as vrea sa vb un pic.
    dead_and_go

    Răspunde

  7. Posted by georgiana on Iunie 11, 2011 at 5:24 pm

    vreau sa imi explici cum se face bratara cu nume daca stii te rog🙂

    Răspunde

  8. sti cum se fac cele cu nume??

    Răspunde

  9. Si eu stiu sa fac ;)):X Cea mai lata bratara facuta de mine ii de 5 centimetrii si vreau sa ma apuc de una cu 60 de fire:)

    Răspunde

Lasă un răspuns

