Wuthering Heights download movie

M-am gandit sa incep anul printr-o „reclama” la cartea lui Emily Bronte ” Wuthering Heights” sau mai pe romaneste „La rascruce de drumuri”. Am citit aceasta carte acum parca un an si jumatate in urma si s-a clasat pe primul loc in topul cartilor mele favorite. Este vorba de doi indragostiti care de mici cresc in aceeasi casa fiind frati vitregi. Cathy si Heathcliff desi se iubesc la nebunie ajung sa se casatoreasca cu persoane diferite. Pentru a afla mai multe detalii cel mai bine este sa citii cartea dupa care sa vizionati filmul. Eu l-am vazut pe cel din 1992 insa ma voi uita cat de curnad si la cel mai nou din 2009.

Un link pt download ar fi

acesta

3 responses to this post.

Lasă un răspuns

