Telefoanele mobile ale trecutului si ale viitorului

M-am hotarat sa imi achizitionez un telefon cu touch screen. Amintindu-mi de toate telefoanele mele intr-un moment de nostalgie, mi-am dat seama ca am un obicei, in fiecare an trebuie sa am cate un telefon nou, desigur ca am mai si incarcat regula pentru ca in zilele noastre fiecare persoana care se respecta are cate 2 telefoane. Trebuie sa mentionez ca nu neaparat te „respecti” ci incerci sa te adaptezi. Deoarece nu traim intr-o lume a monopolului, cel putin pe piata retelelor de telefonie mobile, lumea trebuie sa aiba mai multe cartele sau abonamente. Eu una nu sunt de acord cu abonamentele pentru ca de cele mai multe ori cei care detin abonamente fac costuri de peste zeci de euro, aceasta este problema lor pentru ca vor si isi permit. MA intreb insa de ce nu isi iau o cartela si sa o incarce cu cat doresc si de cate ori au chef. SIgurul „avantaj” pe care il vd la un abonament sunt ofertele la telefoane care sunt facute doar pentru a atrage omul de rand caruia i se pare mult sa plateasca 5 mil pe un telefon mediocru si prefera sa il ia la abonament la 1 Euro sau in functie de fiecare companie.
Mi se pare o mare prostie pentru ca omul nu realizeaza ca dupa este obligat de un contract sa isi plateasca abonamentul si toate surplusurile care sunt bagate de cei de la firma pe factura pentru a avea omul neaparat cost.

Am incercat mai toate retelele in afara de Zapp si in prezent am 3 cartele, 2 care le folosesc de ani buni si una pe Vodafone care am primit-o de curand. Connex cum se numea atunci compania am avut si prima cartela si primul meu telefon luat de la ei bineinteles ca la liber.


Pe vremea aceea era un telefon chiar foarte performant cu sonerii polifonice, camera vga, jocuri java . Telefonul era Sony Ericcson T610 si pot spune ca si a meritat toti banii. Asta se intampla acum 5 ani cand mai toata lumea folosea Nokia 1100, Nokia 3410, Simens A50. Bineinteles ca mai erau pe piata si telefoane bune insa scumpe pentru vremurile acelea.
Acum am ajuns sa nu ne mai uitam la un telefon care are camera Vga, ecran de 65000 de culori, sunte monofonic sau polifonice, Ira, ecran prea mic.
Mi se pare a fi un lucru just deoarece tehnologia evolueaza si noi odata cu ea.
Pana in prezent am avut: Ericsson, Samsung. Motorola, Samsung din nou, Motorola iar ultimul este tot un Ericcson. Intentionez sa imi cumpar un Samsung sau un Lg preferabil Samaung pt nu am incredere in Lg.

Lasă un răspuns

