Regrete

Am mai auzit expresia „cand si-o face omul cu mana lui” dar nu credeam ca voi reusi aceasta performanta cel putin in plan sentimental. Da, am dat cu bata-n balta, am zis lucruri ce nu trebuia  spuse si acum sufar. De ce? pentru ca o clipa de onestitate mult prea exacerbata mi-a fost deajuns incat sa ma ranesc singura. Si am asteptat atat acea dezvaluire,  am incurajat-o pentru ce? pentru a ma simti acum lezata,  amenintata de un lucru pe cat de putin probabil pe atat de aproape de mine. Ma simt exact ca in povestea cu drobul de sare, stiu ca sut sanse mici dar totusi in mintea mea sunt extrem de ridicate pentru a ma lovi unde ma doare cel mai mult.

Desi stiam ca nu e bine sa fii complet sincer, nu sa minti ci sa eviti unele lucruri care nu trebuie spuse,  am inaintat cu o sete morbida si am cerut ca ghilotina sa cada asupra mea pentru a ma simti ca acum. Oare de ce am facut acest lucru? Pentru a sti de unde poate proveni pericolul, insa am gresit si regret profund. Acum stiu ca este la cativa metri departare,  stiu ca eu  am favorizat acest lucru, insa daca stiam atunci jur pe ce am mai sfant ca nu as fi facut sa se intample, sa nu se cunoasca….

E prea tarziu pentru regrete, poate ca acum exagerez insa simt ca o parte din mine vrea sa uite cele auzite sa sterg totul cu buretele, insa din pacate imi este imposibil deoarece nu detin puterea de a da timpul inapoi pentru o luna…macar pentru o seara…

Nu stiu cum voi trece pe asta pentru ca ma doare din ce in ce mai tare cand imi amintesc.

Lasă un răspuns

