Rochii tutu cu corset

I’m back after a such a long time.

Rochitele tutu sunt extraordinare! Daca vrei sa fii cea mai frumoasa, originala si inedita nu trebuie decat sa ti achizitionezi o asemenea rochie si vei fi sufletul petrecerii.

Nu stii cu ce sa te imbraci in Bamboo, la majorat sau la o petrecere de fitze? Atunci ai nimerit la fix😀 Desi suna ca o reclama de la tv, rochitele cu corset gen tutu din doua piese sunt minunate.

Corsetul iti pune bustul si talia in valoare, iar fusta din tulle te face atragatoare si misterioasa. Marimile incep de la  S si continua cu M, L, XL si XXL. Nu trebuie sa ti faci griji daca nu ai o silueta de fotomodel deoarece r0lul corsetului este de ati subtia talia atat cat ai nevoie.

Iar daca esti o tipa mai finuta nu ti face griji din cauza corsetului deoarece se va mula perfect pe corpul tau.

DIferite modele si marimi speciale pentru a te transforma intr-o adevarata zeita.


Pentru comenzi dati add la :

comandahainutze

sau email la : comandahainutze@gmail.com

Preturi foarte mici incepand de la 150 de lei!

Pentru mai multee modele vizitati:

http://uniq-style.blogspot.com/

10 responses to this post.

  1. Posted by irina on Octombrie 30, 2010 at 6:10 pm

    vreau si eu sa cumparrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!! de unde pot sa iau ?????:D

    Răspunde

  2. Posted by ioanabinghy on Martie 18, 2011 at 11:38 am

    as vrea si eu primul model de rochita…,cea cu corset mov😀

    Răspunde

  3. Posted by Andreea on Mai 15, 2011 at 12:38 pm

    Buna as vrea si eu sa cumpar rochita mov…cum va pot contacta?

    Răspunde

  4. Posted by Andreea on Mai 15, 2011 at 12:41 pm

    imi puteti lasa un nr de tel prin email?va rog mult…

    Răspunde

  5. Posted by ocsy on Septembrie 4, 2011 at 2:19 pm

    Buna.As vrea si eu rochita roz . cum pot lua legatura cu tine ?

    Răspunde

  6. Posted by anca on Decembrie 20, 2011 at 7:34 pm

    buna,sunt frumoase rochitele,as vrea sa stiu cum se strang la spate,cu snur???as dori sa cumpar sh eu!!!!astept raspuns.multumesc

    Răspunde

  7. Posted by Roxana on Februarie 3, 2012 at 2:51 pm

    vreau rochita cea rox imi puteti trimite informatii pe mail

    Răspunde

  8. Posted by Pia on August 11, 2013 at 7:37 pm

    As vrea ji eu rochitza aia rozzz, kum pot da de Tine ?

    Răspunde

Lasă un răspuns

