La Roche-Posay Lipikar Lait

La Roche Posay organizeaza un concurs care pleaca de la urmatoarea intrebare: „Ce produs LRP ai lua pe o insula pustie si de ce?”

De cand am incercat mostra de Lipikar Lait pe care am primit-o din kitul primit acum cateva luni pot spune ca acesta a devenit produsul meu LRP preferat.
In mod sigur l-as lua cu mine pe o insula tropicala deoarece mi-ar calma perfect pielea dupa ce as iesi din apa sarata a oceanului. Dupa ce ies din apa sarata am senzatia ca pielea incepe sa stranga, dar pentru ca nu pot face dus deoarece insula este complet pustie si nu exista civilizatie as cauta un rau in care sa ma spal dupa care as folosi Lipkar pentru a oferi pielii mele un mic dar foarte important rasfat.
De cand am inceput sa folosesc Lipikar Lait am observat ca pielea incepe sa devina mai fina, iar efectul de coaja de portocala a inceput sa se reduca in mod surprinzator, fiind primul produs care chiar a functionat si in acest sens, cel putin pentru mine.
Textura este una foarte fina si delicata pentru pielea mea care pur si simplu o adora atunci cand o aplic in zona decolteului. Mirosul este unul extrem de subtil dar de efect.
In concluzie: imi place acest produs, l-am recomandat cu drag mamei si prietenei mele cele mai bune.

LE: Multumesc La Roche-Posay pentru premiul castigat in urma acestui concurs🙂 Voi continua sa folosesc cu placere produsele voastre.

Lasă un răspuns

